سرزمین تینا

.::چند خط افسانه::.

سرزمین تینا

.::چند خط افسانه::.

سرزمین تینا

«مادرم می گفت وقتی شب بشه و هوا تاریک، افسانه ها بیدار میشن...!»

خوب... اینجا همیشه شبه :)

آخرین نظرات

19. من همونم که یه روز میخواستم دریا بشم

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ق.ظ




انیمیشن رییس مزرعه!
انیمیشنی که در عین خنده و مسخره بازی لحظات غم انگیز هم داره و البته تاثیر گذار...!
 بن، گاوی که رییس مزرعه ست و دوست داره پسرش جاش رو بگیره اما اوتیس عیاش و بی خیاله! به نظرش پدرش داره سخت میگیره....
 
بن: یه مرد قوی از خودش دفاع می کنه. یه مرد قوی تر از دیگرون!
اوتیس: آره آره گرفتم. یه مرد قوی دفاع وایمیسه. یه مرد قوی ترم دفاع. فوق نهایت دروازه بان! خودشه دیگه؟ رفت تو ملاجم...دیدی گوساله ت گاو شد؟! عزت زیاد! 

 

 

***
 



وقتی اوتیس وسط عشق و حالشه، بن یه تنه جلوی چند تا کایوت (مثل شغالند بنظرم) می ایسته و بعدم...  

مرغ: اوتیس... (اوتیس در حال خندیدن) پدرت...
اوتیس: بابا!! کجایی مرد؟ 

 

 

 

 

***


 و اوج داستان جایی که گوساله واقعا گاو میشه! اوتیس به آشیانه ی کایوت ها میره تا بعد از کلی بی عرضگی مرغا رو نجات بده و مثل بن یه تنه جلوشون می ایسته... تا دوستانش برسند ... در آخر اوتیس یه رئیس واقعی میشه اما بن دیگه نیست که مرد شدنش رو به چشم ببینه...

  من همونم که یه روز .... میخواستم دریا بشم .... میخواستم بزرگترین .... دریای دنیا بشم .... آرزو داشتم برم .... تا به دریا برسم.... شبو آتیش بزنم... تا به فردا برسم .... تنهای تنها تو دشت .... زیر سقف آسمون .... کسی یار من نبود .... جز خدای مهربون .... میخواستم بزرگ بشی .... پسرم مثل یه مرد .... نشد اما ببینم .... خوابیدم تو گور سرد ....

 پ.ن.1 : دیالوگا رو از خاطره ذهنی خودم نوشتم.  پ.ن.2 : این آهنگ توسط دوبلور بن، آقای محمدرضا علیمردانی خونده میشه. احتما اقتباسی از آهنگ "مرداب" هست که توسط گوگوش و آقای شماعی زاده خونده شده. اما شعر آقای علیمردانی هم با صدای بم ایشون فوق العاده هست :)

 

 

 

 

 

***
 

 البته بد هم نیست اینجا یکی از معروف ترین شعرهای طنز این انیمیشن رو هم بیارم :دی

  اوتیس: من بودم و جوجه خروس... فردی و موش ملوس...کله شدیم تو مرغ دونی...یهو دیدیم شدیم عروس...حالا بیا منو ببوس :| ...حیف که فقط ماها بودیم...نه که تک و تنها بودیم...بدون شوما بودیم...اگه شمام اونجا بودین...الان یا تو ابرا بودین...یا قاطی نفتا بودین :|
 بن: ببند فکو یه جا بشین!
 اوتیس: چشم! فکو بستیم یه جا نشستیم.

بعد نوشت: خیلیامون یه اوتیس درون داریم. طفلکی پدرهامون...
م.S


دریافت آواز مرداب بن (محمدرضا علیمردانی)
حجم: 5.08 مگابایت
 

 

نظرات  (۲۷)

وای این کارتون عالی بود من که خیلی دوستش داشتم و دارم
پاسخ:
آره معرکه ست. منم خیلی دوست دارم :)
خیلی باحال بود این. هرچند که اونروزا خیلی ضداخلاقی بود واسه من :| :)
پاسخ:
ممنون :)
:|
یادش بخیر چقدر این کارتون رو دوست داشتم :)))
وبلاگتو امشب پیدا کردم ولی سعی میکنم از این به بعد دنبالش کنم
پاسخ:
کارتون جالبی بود
ممنون. لطف و خوشحالم میکنید :)
سلام داداش 
شما آهنگ خالیش رو نداری این ویدیو هم هس 
من گرفتم ولی اونو گوگوش خونده قشنگ نیست
ممنون میشم لینکشو بدین

پاسخ:
سلام. 
الان ندارم اما فکر میکنم بتونم تبدیل کنم. چند وقت دیگه تو پست جدید میذارم ;)
اصن یه نوستالژی معرکه ای . 
من چن بار باهاش گریه کرم 
پاسخ:
واقعا عالیه :(
عالیه
پاسخ:
مرسی
سلام 
ببین من این آهنگ رو یازده سال پیش گوشش دادم و خیلی ازش خاطره دارم.واقعا ازت ممنونم.چون بعد از یازده سال دوباره خاطرهام زنده شدن...مرسی
پاسخ:
خیلی خوشحالم که اینطور شد :)
خواهش می کنم
خدمتتون عارضم که دوست عزیز کایوت یعنی گرگ صحرا ممنون وبلاگ خوبی دارید
پاسخ:
که اینطور... ممنون از اطلاعاتت و حضورتون :)
نظر لطفتونه
تاحالا از این زاویه به برنامه کودکش نگاه نکرده بودم
پاسخ:
از زوایای مختلف میشه دید :)
دنبال این اهنگ زیاد گشتم ولی پیداش نکردم
خیلی ممنون 
پاسخ:
خواهش می کنم
عججججب صدایی داره پسر!!! کاش دوبلوری رو ول کنه، خواننده بشه!
پاسخ:
موافقم :))
۰۱ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۵۵ امیر زینالی فرد
هع7تااتئننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتاااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللبببببببببببببببببببببببببییییییییییییییییییییییییییییییییییییییززززززززززززززززززززززززطططططططططططططططططططططططططططظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپظظظظظظظظظظظطططططططططططططططططططططططططططزززززززززززززررررررررررررذذذذذذذذذذذذدددددددئئئئئئئئئئئئئوووووووو.........
پاسخ:
فکر کنم انگشتتون چسپیده به دکمه دوست عزیز :)
میگم اهنگش رو از کجا پیدا کنم 

از محمد رضا علیمردانی


خواهشا یکی راهنماییم کنه🙏
پاسخ:
من آهنگش رو جایی ندیدم دوست عزیز. اگه وقت و حوصله یاری کرد سعی می کنم به صورت mp3 هم بذارمش
واقعا مهشره

پاسخ:
همینطوره :)
اقا دمت گرم خیلی خیلی مردی چند بار همراهش گریه کردم کاشmp3بزارین اهنگش رو ممنون از سایت خوبتون فدایی داری
پاسخ:
چشم mp3 رو هم براتون قرار میدم :)

وااای عاشق این اهنگ از صدای اقای علیمردانی ام خیلی قشنگ خوند💓💓
پاسخ:
:)

واقعا اشکم درومد #خاطرات_بچگی
پاسخ:
امیدوارم اشک شوق باشه همیشه :)
خیلی ممنونم ازتون .خیلی دنبال این اهنگ بودم
فقط میخاستم بدونم واستون مقدوره آهنگشو فقط بزارید بدون ویدیو با ویرایش؟؟؟
پاسخ:
چشم می ذارم

سلام خدمت شما 
من هم رئیس مزرعه ۱رو دیدم هم۲ و هم ۳ اما هیچکدومشون مثل قسمت ۱ زیبا نبود و خواستم ازتون خواهش کنم تو رو خدا اگه میشه آهنگ کاملشو بذارین
من هم با صدای گوگوش شنیدم آهنگشو و هم خواننده اصلیش آقای علیمردانی اما هیچ کدوم مثل آقای فرهاد جواهر کلام یعنی خواننده ی توی رئیس مزرعه خوشگل نمیخونه.
لطفا بذارینش🙂🌷❤ممنون
پاسخ:
سلام.
حتما گذاشته میشه :))
اونجایی که اوتیس داره با گیتار میخونه با اینکه کمه ولی قشنگتره
پاسخ:
همینطوره :)

من همونم که یه روز .... میخواستم دریا بشم .... میخواستم بزرگترین .... دریای دنیا بشم .... آرزو داشتم برم .... تا به دریا برسم.... شبو آتیش بزنم... تا به فردا برسم .... تنهای تنها تو دشت .... زیر سقف آسمون .... کسی یار من نبود .... جز خدای مهربون .... میخواستم بزرگ بشی .... پسرم مثل یه مرد .... نشد اما ببینم .... خوابیدم تو گور سرد .... 

داداش اشکمو در آوردی😔❤️

تاب حال متنو نخونده بودم😣😔

😢😭عالی بود واقعا تخیلتو تحسین میکنم از (...تابه فردا برسم...)به بعدش رو خیلی خوب نوشتی واقعا خیلی با ریتم و قافیه و مرتبط با انیمیشن بود. عالی!!!

فقط یه چیزی چرا نمیتونم اون آهنگو که گذاشتی دانلود کنم؟ با چند تا گوشی دیگه هم رفتم با اونا هم نمیشه

پاسخ:
ممنون از لطفت. خوشحالم که لذت بردی :)
ادامه آهنگ وقتی پخش میشه که اوتیس رفته تو آشیونه کایوتا و همه میریزن سرش. این آهنگ کاملشه.

چک کردم لینک مشکلی نداشت اما اگه دوست داشتی آیدی تلگرام بهم بده برات میفرستم.

سلام واییی من اینو خیلییی دوست داشتم مخصوصن اونجاییش که اوتیس میره با کایوت ها بجنگه دیشب نشستم دوباره نگاش کردم ی بار دیگه ازش لذت بردم

پاسخ:
چه عالی. واقعا قشنگ دوبله شده

من عاشق این کارتون بودم همه جاشو دوست داشتم ولی اون جاش که بن با کایوت ها میجنگه و اون جاش که اوتیس با دیجی پشمک میرقصه و اون جاش که اوتیس با کایوت ها میجنگه رو خیلیی بیشتر دوس داشتم

پاسخ:
اوتیس عالیه :))

خیلی این انیمیشن رو دوست داشتم و هنوز هم دارم،خیلی قشنگ و دلنشین بود.

من خیلی صدای آقای محمدرضا علیمردانی رو دوست داشتم و کاشکی می شد که خودشون این آهنگ مرداب رو با گیتار بخونن،هر دفعه آهنگ رو گوش میدم و لذت می برم :)

پاسخ:
موافقم واقعا قشنگه :)

واقعا خیلی محشره این کارتون خاطراتم زنده شد. خیلی ممنون

پاسخ:
باعث خوشحالیه. خواهش میکنم :)

از اینکه اون شعر«من بودمو جوجه خروس…»داشت از ذهنم پاک میشد دلم گرفت
مرسی که یادآور روزای قشنگ شدید🤍
پاسخ:
روزهای قشنگی بودن، امیدوارم هیچ وقت کودکیتو فراموش نکنی🤍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی