سرزمین تینا

.::چند خط افسانه::.

سرزمین تینا

.::چند خط افسانه::.

سرزمین تینا

«مادرم می گفت وقتی شب بشه و هوا تاریک، افسانه ها بیدار میشن...!»

خوب... اینجا همیشه شبه :)

آخرین نظرات

68. من همونم که یه روز میخواستم دریا بشم 2

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۵۱ ب.ظ

بالاخره به قولم عمل کردم و نسخه mp3 این آهنگ رو گذاشتم :)

درخواستا براش توی این پست کمی تا قسمتی بالا بود و ... بفرمایید!



دانلود آهنگ مرداب از انیمیشن رییس مزرعه (محمدرضا علیمردانی)
حجم: 1.44 مگابایت




نظرات  (۴)

خیلی متشکرم من سایت های زیادی به دنبال این آهنگ بودم دست آخر اینجا به راحتی قابل دانلود بود ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم.
خوشحالم پیداش کردید

سلام لطفا آهنگ کامل بزارید, آهنگ مرداب, بدون صدای کارتون

پاسخ:
ورژن اورجینالی با صدای آقای علیمردانی وجود نداره. در صرت حذف صدای کارتون هم ممکنه به شعر آسیب بزنه و نیاز به میکس حرفه ای داره که بنده فعلا وقتش ر وندارم. اما در صورت امکان حتما و چشم.

ممنونم خیلی خوب بود به نظرم خوبه که صدای انیمیشن روشه

پاسخ:
خوشحالم که دوست داشتین

سلام این اهنگ کاملش کجاهست؟

 

پاسخ:
سلام
این آهنگ توسط خانم گوگوش و آقای شماعی زاده خونده شده و اصلش اوناست که متنش هم متفاوته. آهنگ آقای علیمردانی همینقدره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی