سرزمین تینا

.::چند خط افسانه::.

سرزمین تینا

.::چند خط افسانه::.

سرزمین تینا

«مادرم می گفت وقتی شب بشه و هوا تاریک، افسانه ها بیدار میشن...!»

خوب... اینجا همیشه شبه :)

آخرین نظرات

شماره 95

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۰۴ ق.ظ

کلمات چه بیهوده خواهند بود وقتی دلتنگی

چه بیهوده دست و پا زدنی است کنار کسی که از خود دریغش کرده ای

یک دنیا فاصله است میان تو و کسی که به اندازه یک "سلام" با هم فاصله دارید

درست می گویم یا اشتباه...؟

شاید تو همان آدم من باشی

اما نه در این لحظه

نه در واپسای این حجم دلتنگی

۹۹/۰۱/۱۴
Its Mans

نظرات  (۴)

سلا م رفیق 

نمی خوای اینجا رو به روز کنی :( :|

نمی خوای به روز کنی اینجا رو ؟! :| :(

پاسخ:
اتفاقا چند وقته میخوام مرتب و بروزش کنم. اگه حوصله بذاره :((

حتما این کار رو بکن
من که خودم شخصا شروع کردم دوباره به نوشتن و این چیزا =))85

پاسخ:
به به پس میام سر میزنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی