سرزمین تینا

.::چند خط افسانه::.

سرزمین تینا

.::چند خط افسانه::.

سرزمین تینا

«مادرم می گفت وقتی شب بشه و هوا تاریک، افسانه ها بیدار میشن...!»

خوب... اینجا همیشه شبه :)

آخرین نظرات

من زنده ام به شایعه ها اعتنا نکن

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ب.ظ







من خسته ام، تو خسته ای آیا شبیه من؟!
یک شاعر شکسته ی تنها شبیه من

حتی خودم شنیده ام از این کلاغها
در شهر یک نفر  شده پیدا شبیه من

امروز دل مبند به خودم که می شود
این گونه روزگار تو فردا شبیه من

ای هم قفس! بخوان که روز تو روشن است
خواهی گذشت روزی از اینجا شبیه من

از لحن شعر های تو معلوم می شود
مانند خودم است دلت یا شبیه من؟

آبی ترین مسافر من می شناسمت
دل می زنی همیشه به دریا شبیه من

من زنده ام به شایعه ها اعتنا نکن!!
در شهر کشته اند کسی را شبیه من

نجمه زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی