سرزمین تینا

.::چند خط افسانه::.

سرزمین تینا

.::چند خط افسانه::.

سرزمین تینا

«مادرم می گفت وقتی شب بشه و هوا تاریک، افسانه ها بیدار میشن...!»

خوب... اینجا همیشه شبه :)

آخرین نظرات

87. Blank Space

جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۰ ق.ظ

هر چند وقت روی یه آهنگ قفل می کنم. چند وقتی هم هست که روی آهنگ  Blank Space از تیلور سوییفت قفل کردم و چند ساعت مدام گوشش می کنم. البته بیشتر از معنیش خوشم میاد تا ریتمش. ترجمه رو ادامه مطلب می ذارم (از خودم نیست)

 

 

 

دانلود آهنگ  Blank Space از تیلور سوییفت

 

Nice to meet you, where you been
از دیدنت خوشحالم! تا حالا کجا بودی؟

I could show you incredible things
می تونسم چیزهای عجیبی بهت نشون بدم

 

 

Magic, madness, heaven, sin
جادو، جنون، بهشت، گناه

Saw you there and I thought
اونجا دیدمت و فک کردم:

Oh my God, look at that face

خدای من این قیافه رو ببین

You look like my next mistake
چقدر شبیه اشتباه بعدی منی!

Love’s a game, want to play
عشق مثل یه بازی می مونه، میخوای بازی کنی؟

New money, suit & tie
پول و کت و شلوار و کراوات جدید

I can read you like a magazine
میتونم تو رو مثل یه مجله بخونم

Ain't it funny, rumors, lies
با مزه نیست؟، پر از شایعه و دروغ؟


And I know you heard about me
و میدونم که در مورد من زیاد شنیدی

So hey, let's be friends
پس بیا با هم دوست باشیم

I'm dying to see how this one ends
مشتاقم بینم تهش چی میشه

Grab your passport and my hand
دست من رو بگیر و پاسپورت رو بردار

I can make the bad guys good for a weekend
میتونم پسرهای بد رو توی یه آخر هفته سر به راه کنم

So it's gonna be forever
پس این رابطه می تونه همیشگی باشه

Or it's gonna go down in flames
یا میتونه توی شعله ها محو بشه (زود از بین بره)

You can tell me when it's over
وقتی که همه چی تموم شده میتونی بهم بگی

If the high was worth the pain
اگه این عشق لایق این همه شکنجه و درد هست

Got a long list of ex-lovers
من لیست طولانی از معشوقه هام دارم

They'll tell you I'm insane
اونا بهت میگن من یه دیوونه ام

Cause you know I love the players
میدونی که من از کسایی که بازیم میدن خوشم میاد

And you love the game
و تو هم از "بازی کردن" خوشت میاد

Cause we're young and we're reckless
چون ما جوونیم و بی پروا (فکر بعدش نیستیم)

We'll take this way too far
این راه طولانی رو با هم میریم

It'll leave you breathless
تا اونجایی که دیگه نا نداشته باشیم

Or with a nasty scar
و زخم های عمیقی خورده باشیم

Got a long list of ex-lovers
من لیست طولانی از معشوقه هام دارم

They'll tell you I'm insane
اونا بهت میگن من یه دیوونه ام

But I've got a blank space baby
اما یه هنوزم یه جای خالی دارم

And I'll write your name
و میخوام اسم تو رو بنویسم

Cherry lips, crystal skies
لبهای به رنگ گیلاس، آسمون صاف و زلال

I could show you incredible things
می تونم چیزهای عجیبی بهت نشون بدم

Stolen kisses, pretty lies
بوسه های یواشکی، دروغهای قشنگ

You're the King baby I'm your Queen
عزیزم تو شاهی و من ملکه تو

Find out what you want
بذار بدونم چی دوست داری

Be that girl for a month
واسه یه ماه همون دختری میشم که میخوای

Wait the worst is yet to come, oh no
ولی سختی ها تازه دارن شروع میشن

Screaming, crying, perfect storm
موقع فریاد کشیدن ها، گریه کردن ها و طوفان ها

I can make all the tables turn
میتونم همه این شرایط رو تغییر بدم

Rose gardens filled with thorns
گلهای رز باغچه پر از خارهای تیز هست

Keep you second guessing like
میتونم بفهم چی داری با خودت میگی:

Oh my God, who is she
اوه خدای من اون دختره دیگه کیه؟

I get drunk on jealousy
من از روی حسادت خیلی مشروب میخورم
(به خاطر حسادت شدید مست شدم)

But you'll come back each time you leave

ولی تو هر دفعه که میری دوباره بر میگردی

Cause darling I'm a nightmare dressed like a daydream
چون من یه کابوسم هستم که لباس یه رویای شیرین رو پوشیده

So it's gonna be forever
پس این رابطه می تونه همیشگی باشه

Or it's gonna go down in flames
یا میتونه توی شعله ها محو بشه (زود از بین بره)

You can tell me when it's over
وقتی که همه چی تموم شده میتونی بهم بگی

If the high was worth the pain
اگه این عشق لایق این همه شکنجه و درد هست

Got a long list of ex-lovers
من لیست طولانی از معشوقه هام دارم

They'll tell you I'm insane

اونا بهت میگن من یه دیوونه ام


Cause you know I love the players
میدونی که من از کسایی که بازیم میدن خوشم میاد

And you love the game
و تو هم از "بازی کردن" خوشت میاد

Cause we're young and we're reckless
چون ما جوونیم و بی پروا

We'll take this way too far
این راه طولانی رو با هم میریم

It'll leave you breathless
تا اونجایی که دیگه نا نداشته باشیم

Or with a nasty scar
و زخم های عمیقی خورده باشیم

Got a long list of ex-lovers
من لیست طولانی از معشوقه هام دارم

They'll tell you I'm insane
اونا بهت میگن من یه دیوونه ام

But I've got a blank space baby
اما یه هنوزم یه جای خالی دارم

And I'll write your name
و میخوام اسم تو رو بنویسم

Boys only want love if it's torture
پسر ها فقط عشق میخوان حتی اگه عذاب آور باشه

Don't say I didn't I didn't warn ya
نگی که بهت نگفتم (هشدار ندادم)

So it's gonna be forever
پس این رابطه می تونه همیشگی باشه

Or it's gonna go down in flames
یا میتونه توی شعله ها محو بشه (زود از بین بره)

You can tell me when it's over
وقتی که همه چی تموم شده میتونی بهم بگی

If the high was worth the pain
اگه این عشق لایق این همه شکنجه و درد هست

Got a long list of ex-lovers
من لیست طولانی از معشوقه هام دارم

They'll tell you I'm insane
اونا بهت میگن من یه دیوونه ام

Cause you know I love the players
میدونی که من از کسایی که بازیم میدن خوشم میاد

And you love the game
و تو هم از "بازی کردن" خوشت میاد

Cause we're young and we're reckless
چون ما جوونیم و بی پروا

We'll take this way too far
این راه طولانی رو با هم میریم

It'll leave you breathless
تا اونجایی که دیگه نا نداشته باشیم

Or with a nasty scar
و زخم های عمیقی خورده باشیم

Got a long list of ex-lovers
من لیست طولانی از معشوقه هام دارم

They'll tell you I'm insane
اونا بهت میگن من یه دیوونه ام

But I've got a blank space baby
اما یه هنوزم یه جای خالی دارم

And I'll write your name
و میخوام اسم تو رو بنویسم

 

منبع: http://mihan-lyric.mihanblog.com با تغییر

نظرات  (۱)

منم یه مدت روی این اهنگ قفل بودم

راستی یه وب جدید زدن ^_^

پاسخ:
به به مبارکا باشه :)
سر می زنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی